divendres, 20 de maig del 2011

Indiganció per tots costats!!!!

Casi todo lo que realiza será insignificante pero es importante que lo haga.

Mahatma Ghandi

Creix dintre meu la indignació, fruit d'anys de tragar, el meu puny es vol alçar i jo no sóc com el govern, no li negaré el seu alçament.

Avui les veritats a mitges s'han topat amb una veritat íntegra que neix als carrers i francament, no vull ser un altre hipocrita més, no vull ser un cobard, no puc ignorar res d'això. Això no pot ser un altre post, perquè avui no és un dia qualsevol. La importancia del que tenim davant ens supera a tots.

Us agrada la literatura? El cinema? El teatre? La música? La pintura? En un món sense drets, sense justicia, si no fem valer la nostra cultura, res pel que lluitaren tots els gran pensadors haurà valgut la pena, deixarem que Socrates torni a morir altra vegada, i mentre li emplenen la copa de cicuta, mirarem cap a una altra banda.

Podeu llegir això i pensar: A mi ningú m'ha de dir el que haig de fer, això no és per a mi, jo és que tinc por, jo és que tinc mil coses a fer, podeu pensar 1001 excuses. No cal acampar enmig de la teva ciutat, fes-te sentir, Indigna't!!!!! No facis veure que no passa res, no facis com si avui fos un dia qualsevol, avui és el teu dia, avui és el nostre dia!!!!

Salut,

Cesc